جهت ارتباط با سایت مدیریت پشتیبانی میتوانید کد بالا را اسکن بفرمایید.

 

 

      


 

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی: جناب آقای عبداله صیاد

 

سوابق تحصیلی

 

  • کارشناسی ارشد : مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران سال 94 الی سال 96
  • کارشناسی: مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی  دانشگاه علوم پزشکی ایران سال 84 الی سال 87

سوابق حرفه ای

 

  • - سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران از سال 1401 تا کنون
  • - رئیس اداره مناقصات و قراردادهای دانشگاه علوم پزشکی ایران از سال 96 تا 1401
  • - سرپرست گروه نظارت و برونسپاری دانشگاه علوم پزشکی ایران از سال 99
  • - عضو کمیته تدوین و بازنگری قراردادهایدانشگاه علوم پزشکی ایران از سال 98
  • - سرپرست تیم نظارت بر امور قراردادهای دانشگاه از سال 97
  • - عضو گروه تحقیق هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان دانشگاه از سال97
  • - جانشین سوم پشتیبانی و مسئول مالی پشتیبانی نظام سلامت در حوادث و بلایا سال 96
  • - سرپرست ورزش کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضو شورای ورزش سال 96
  • - سرپرست مرکز بین الملی همایشهای رازی سال 96
  • - دبیر کمیسیون مناقصات و مزایدات دانشگاه علوم پزشکی ایران سال 96
  • - عضو کمیته فنی بازرگانی دانشگاه علوم پزشکی ایران سال 96
  • - عضو کمیته طراحی و استقرار نظام پایش، ارزیابی و نظارت بر قراردادهای منعقده دانشگاه و واحدهای تابعه سال 95
  • - سرپرست اداره خدمات عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران سال 94
  • - عضو کارگروه برون سپاری دانشگاه علوم پزشکی ایران سال 94
  • - کارشناس مسئول مناقصات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال 90
  • - کارشناس دارو و تجهیزات پزشکی و تجهیز بیمارستان در سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید سال 89
  • - کارشناس بودجه و برنامه ریزی عملیاتی سال 88

معرفی مدیریت : 

 

مدیریت  امور پشتیبانی و رفاهی به عنوان یکی از زیر مجموعه های معاونت توسعه مدیریت و منابع، تامین کننده نیازهای پشتیبانی واحدهای تابعه استان و ارائه دهنده خدمات رفاهی و ورزشی به کارکنان خدوم و زحمت کش در دانشگاه علوم پزشکی ایران و نیز سیاستگذار و برنامه ریز در سطح کلان محدوده تحت پوشش خود می باشد. انجام کلیه امور جاری، عمومی و تخصصی، شامل: خرید و تامین تجهیزات تخصصی، انواع معاملات عمده، خرید و تامین انواع مواد و لوازم مصرف شدنی، تجهیزات اداری و سخت افزاری، برگزاری همایش ها و سمینارها،  انجام تعمیرات ساختمان و خودرو، امور مهندسی و نگهداشت فضا، تاسیسات و تجهیزات، تامین سوخت خودروهای دولتی، تامین آژانس، بلیط هواپیما، خدمات نظافت و پذیرایی، انبار داری، تلفن،  خدمات قراردادهای عمومی، هزینه های آب، برق، گاز در کنار ارائه مجموعه ای از خدمات رفاهی و ورزشی به کارکنان،  از جمله وظایف این مدیریت می باشد؛ به طوری که انجام شایسته این امور نقش بسزایی در پیشرفت فعالیت های تخصصی معاونت ها و احدهای ستادی و نیز ایجاد رضایت مندی، افزایش نشاط و انگیزه مدیران و کارکنان و به دنبال آن، تحقق اهداف عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد داشت.

 

شرح وظایف مدیریت امور  پشتیبانی و رفاهی

 

  • کنترل و نظارت و سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی

 

  • ایجاد هماهنگی امور واحدهای تحت سرپرستی با خط مشی ها .قوانین و مقررات تعیین شده در چهار چوب برنامه های تعیین شده و نظارت بر حسن اجرای آن

 

  • صدور دستور و اجرای بخشنامه ها. آیین نامه ها و ضوابط ومقررات اداری مربوطه

 

  • اتخاذ تصمیمات لازم جهت برگزاری مناقصات و مزایده های دانشگاه و واحدهای تابعه

 

  • تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات

 

  • مدیریت و اجرای کلیه امور مربوط به فرآیند­های پشتیبانی از واحدهای مختلف دانشگاه

 

  • مدیریت و اجرای کلیه فعالیتهای ورزشی اعم از مسابقات،اردوها،اعزام به رقابتهای کشوری،المپیادها و استانی

 

  • مدیریت، کنترل و برنامه­ ریزی کلیه فعالیت­ها در خصوص نگهداری ابنیه و ساختمان، تأسیسات، فضای سبز، مخابرات، برق و ...

 

  • مدیریت و پیش­ بینی اعتبار لازم در خصوص کلیه خریدهای تدارکاتی، ملزومات و تجهیزات مورد نیاز در بخش­های مختلف دانشگاه.

 

  • نظارت بر حسن اجرای عملکرد  پیمانکاران مرتبط با مدیریت.

 

  • مدیریت، تنظیم و آماده­ سازی شرایط قراردادهای عمومی و فنی با پیمانکاران.

 

  • تهیه و ارائه طرح­های پیشنهادی در خصوص بهینه­ سازی مصرف انرژی در سطح دانشگاه.

 

  • برنامه­ ریزی، پیگیری و اجرای کلیه تعاملات مورد نیاز با سایر سازمان­ها در راستای اهداف تعیین شده دانشگاه.

 

  • مدیریت و برنامه­ ریزی و ارائه طرح­های مربوط به کنترل و کاهش هزینه­ های غیر ضروری در دانشگاه.

 

  • مدیریت، نظارت و توسعه امور رفاهی کارکنان دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن ها

 

  • برنامه ریزی و نظارت بر عملیات خدماتی ، تدارکاتی ، انبارداری ، تعمیرات و نگهداری خودروها

 

 

 

Template settings