مأموریت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی عبارتست از پشتیبانی و نظارت بر فعالیت های حوزه ستادی و واحدهای دانشگاه از طریق ارائه خدمات در زمینه های رفاهی و ورزشی، نگهداشت ساختمان و تأسیسات، برگزاری همایش‌ها، ترابری، تنظیف و نگهداری فضاهای کار، ایجاد و نگهداری فضاهای سبز، خرید و توزیع کالاها و خدمات با کیفیت و قیمت بهینه و در جهت تحقق اهداف دانشگاه، راهبری انجام معاملات عمده در سطح دانشگاه و واحدهای تابعه، انجام امورات دبیرخانه مرکزی و سامانه خدمات اداری دانشگاه و انجام امورات مالی حوزه پشتیبانی و رفاهی می باشد.

 

 
Template settings