• ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات پشتیبانی، رفاهی و نظارتی
  • اصلاح الگوی مصرف انرژی و اجرای استانداردهای مدیریت سبز با هدف کاهش هزینه
  • برنامه ریزی مدون در زمینه ارتقا سلامت کارکنان دانشگاه از طریق گسترش و ترویج ورزش های همگانی
  • به کارگیری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در تمامی معاملات دانشگاه
  • دستیابی به سیستم بهینه درآمد و هزینه (افزایش درآمد و کاهش هزینه)
  • بهبود راهبری انجام معاملات عمده در ستاد و واحدهای تابعه
  • ارتقای نظارت عالیه و تحقیق و توسعه در زمینه فعالیتهای مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی
  • صلاح و ارتقای کیفی فرایندهای کلیدی
  • تحقق شعار مشتری مداری، عدالت محوری و کیفیت گرایی در عمل
 
Template settings