آقای علیرضا بیاد داخلی 2188
شرح وظایف:
- بایگانی اسناد مناقصات، مزایدات، ترک تشریفات و ...
- اسکن،کپی و فکس
- جمع آوری امضای صورت جلسات از اعضای کمیسیون
- هماهنگی لازم در خصوص برگزاری جلسات پیش فراخوان و مناقصه و شرکت در جلسه
- سایر امور محوله
خانم کتایون سادات حیدری داخلی 2187
شرح وظایف:
- بارگزاری اطلاعات مناقصه و مزایده و صورتجلسه در سایت ملی مناقصات کشور
- بارگزاری اطلاعات مناقصه و مزایده در سایت امور مناقصات و قراردادهای دانشگاه
- تهیه صورتجلسه های مناقصه، مزایده، فنی بازرگانی
- تهیه جدول آمار جلسات مناقصه و مزایده، آمار معاملات انجام شده، جمع آوری آمار جهت مدیریت های بازرسی و ارزیابی عملکرد و امور پشتیبانی و رفاهی
- هماهنگی لازم در خصوص برگزاری جلسات پیش فراخوان و مناقصه و شرکت در جلسات مناقصه، مزایده
- سایر امور محوله
خانم حدیث ستوده داخلی 2189
شرح وظایف:
- انجام کلیه امور مربوط به مناقصه تجهیزات پزشکی دانشگاه
- انجام کلیه امور مربوط به ترک تشریفات مناقصات و مزایدات دانشگاه
- انجام مکاتبات مربوط به کمیته تخصصی و قیمت گذاری های واگذاری کلینیکی و پارا کلینیکی
- تهیه دعوتنامه کمیته تخصصی واگذاری پاراکلینیکی و ترک تشریفات
- ارائه گزارش فعالیت های گروه در قالب جدول اکسل
- هماهنگی لازم در خصوص برگزاری جلسات پیش فراخوان و مناقصه
- سایر امور محوله
آقای رضا عمادیان داخلی 2191
شرح وظایف:
- تهیه و پیگیری اسناد مربوط به مناقصات خدمات نگهداشت مراکز رفاهی، طبخ و توزیع غذا و خدمات نظافت
- تهیه و تنظیم دعوتنامه و صورتجلسه های قیمت گذاری
- بارگزاری اسناد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت
- هماهنگی لازم در خصوص برگزاری جلسات پیش فراخوان و مناقصه و قیمت گذاری شرکت در جلسات مناقصه/مزایده و ...
- سایر امور محوله
خانم مریم کریمی داخلی 2189
شرح وظایف:
- ثبت اطلاعات در سامانه سیناسا و پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور
- بارگزاری اسناد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت
- تهیه بخشنامه و فلوچارت فرآیندها
- هماهنگی لازم در خصوص برگزاری جلسات پیش فراخوان و مناقصه و شرکت در جلسات مناقصه، مزایده
- سایر امور محوله
آقای علی صالح داخلی 2187
شرح وظایف:
- تهیه و پیگیری اسناد مربوط به مناقصات ایاب ذهاب و خودروسواری
- هماهنگی لازم در خصوص برگزاری جلسات پیش فراخوان و مناقصه
- سایر امور محوله
خانم نوشین نقدی داخلی 2190
شرح وظایف:
- تهیه و پیگیری اسناد مربوط به مناقصات فنی و عمرانی و پایگاه ها و مراکز بهداشتی
- تهیه و تنظیم فرمت قراردادهای مورد نیاز ستاد و واحدهای تابعه
- تهیه فرمت آگهی مزایدات مشارکتی
- بارگزاری اسناد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت
- هماهنگی لازم در خصوص برگزاری جلسات پیش فراخوان و مناقصه
- سایر امور محوله
خانم مریم یعقوبی داخلی 2190
شرح وظایف:
- ثبت اطلاعات در سامانه سیناسا و پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور
- تهیه و تنظیم فرمت قراردادهای مورد نیاز ستاد و واحدهای تابعه
- تهیه دعوتنامه جهت برگزاری جلسات بازگشایی پاکات مناقصه – پیش فراخوان – سایت ویزیت و ...
-
- سایر امور محوله